May 21, 2011

Patah hati, frustttnyerr...

aiyakk..
Hampir jam 3 pagi. Masih tak dapat lelapkan mata. Bukan facing book, tapi ber'facebook' punya angkara. Tapi bukan salah facebook juga. Not my addiction sangat pun. Tengah patah hati ni, tawar hati, kecik hati, semualah. Sangat berduka lara. Mana penawarnya? huhu. [ ;p jiwang + melalut terlebih].

ok, straight to the point.
Semuanya salah

.......
.......
.......


paper Falsafah Pendidikan [EDU3101]
huh. seyes tak ada semangat nak study ni. 
Jap2. Sangat tak patut untuk persalahkan kertas tu. Siapa suruh tak study? wuwuwuu. Saya sangat menyesal. Saya dah study...saya hafal semuanya...tapi saya tak paham konsep.
Haa, itulah penyebabnya. that's it!!
You see, salah sendiri jugak, kan?

Ok2, fine.
Kali ni nak betul-betul faham konsep untuk kertas Perkembangan Kanak-Kanak [EDU3102]. Please be nice to me ya. Nak baca sampai paham. Selagi tak paham, tak boleh tidur. Understand? Iye, saya paham.

"Sila tidur awal. Jangan paksa sangat. Pagi esok sambung semula."


em, telah diendahkan. I'm sorry. Dah jam 3 pagi. Dah tutup lampu, dah tarik selimut, dah pejam mata, tapi otak ligat berfikir. Tak tenang kalau tidur tak pegang buku. Tiba-tiba terpandang laptop pulak yang berada dalam mood 'stanby' ni.. Apa lagi, nak blogging jugak! Lepas entri ni, saya nekad nak tidur. Tak kira apa sekalipun.

Got 3 papers more to go. Wish me luck k.
ok, camat malam semua. ;)

---> monolog dalaman Princess5050

No comments:

Post a Comment