August 22, 2011

Iftar sana sini

Salam. 

Alhamdulillah. Satu tugasan penting telah pun di hantar. Satu je lagi lagi tugasan yang menanti untuk disiapkan sebelum pulang cuti beraya. Kena kerja keras sket.

Tajuk entri, iftar sana sini? Ye, berbuka di pelbagai lokasi memang best sebab boleh rasa pelbagai makanan yang berbeza.. tetapi, yang menjadi masalahnya,.. at least akan keletihan yang teramat. Buka puasa + merayau ke tempat lain. Duit pun makin berkurang ~ Ape lagi lau bukan shopping. Saya dah stop shopping. Yes. Just got pashmina, shoes for PBS and new lens. That's all. Tak mau dah. InsyaAllah.

Sahur di McD jam 3 pagi. Masak, kemudian berbuka di Pantai Batu Buruk. Picnic kat area Kampung Cina. Berbuka bersama anak-anak buah di KFC. Berbuka bersama rakan sekelas dan juga tutor baru kami, Puan Noraniza. Next, berbuka di rumah tutor, berbuka khas, dan last berbuka bersama kawan-kawan sebab dah nak balik bercuti. Sangat penat. Tu belum dikira masa bertugas di balai Islam dan juga tugasan sampingan lain. Apa-apa pun, saya sangat gembira sebab dapat luangkan masa bersama sahabat handai yang terdekat. Terima kasih semua.

Okla, nak masuk tidur dah. Selamat malam semua. Selamat bersahur dan selamat menjalani ibadah puasa. 


No comments:

Post a Comment