August 14, 2011

~ sabar itu indah ~

Salam.

Sememangnya benar. Setiap yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya, dan alangkah indah apabila nikmat itu berjaya kita kecap. Yup, saya sedar. Sebelum ni pun sedar jugak, cuma apabila ditimpa musibah itu, saya terleka seketika...tetapi dalam hati tetap ditanam perasaan SABAR.



Ya, sabar itu indah. Saya telah pun merasakan nikmatnya. Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah. Engkau telah ambil sesuatu dariku, namun kemudian Engkau telah hadiahkan sesuatu yang lebih baik untuk aku. Sesungguhnya Engkau Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Ok2, i'm going out. Iftar with my family. Mereka ada di sini ! yeay ! 
waktu berbuka : Satu jam dari sekarang ~
Selamat berbuka semua. :)



6 comments:

  1. wah, bestnya. berbuka dgn family. mak turun sni ke?

    ReplyDelete
  2. tak. maksu datang. dia ada kat area2 sini.then trus diajak berbuka. last minit bersiap,and makan berbuka bersama maksu + family dia. they're my family.

    ReplyDelete
  3. owh, ye ke? ingtkn mak dtg semalm..hehe.. maksu? maksu mah ke? ;)

    ReplyDelete
  4. tak, takkan nak tinggal abah sorang2. lagipun takkan nak datang semata-mata demi saya.. aaa, mak su mah and family dye.

    ReplyDelete
  5. aah la. tp mne taw sbb sayangkn anak, mak ngan abah dtg skali. ;)

    ReplyDelete
  6. Sabar is the best things.. sabar la ngn perangai sy yea awk..hehe

    ReplyDelete