January 9, 2011

::Serious nie,..::


Serious ni...
Yeah..Seriously princess sangat rindu KAMU SEMUA dan juga blog ni. :)
Kangan sama kamu..hehehe~

Kesibukan melanda disaat kembali semula ke alam persekolahan kuliah & tutorial..Kalau ada yang perasan, sudah 10 hari princess tak meng'update' blog yang tak seberapa ni.Sibuk dengan pendaftaran semester baru, orientasi, kelas & suasana baru, kemas2 bilik ..macam-macam lagi.Terima kasih sangat2 kepada semua pembaca yang sudi singgah di blog ini dan jugak follow walaupun dah lama sangat tak dikemas kini. Masa dan keadaan tak mengizinkan. Sempat baca shoutmix je, lepas tu terus tutup laptop. 

Tahun baru, dan semuanya juga baru. Terlalu banyak perubahan yang berlaku...tak mampu untuk diperkatakan satu-persatu...segalanya berlaku segala mengejut. Aduh. Tenang2, sabar..sekarang ni dalam proses menerima setiap perubahan itu dengan sabar dan ikhlas. InsyaAllah. Yang penting, KUAT!! Senyum walau apapun yang berlaku. I'll try my best. Fighting!!

senyum ^_____^


p/s: Kepada semua pembaca, terima kasih sebab singgah. Sila tinggalkan link ada dibahagian shoutmix tu, then princess akan pergi jenguk blog anda juga. InsyaAllah~

3 comments: