July 25, 2011

Smile ^_^

Salam.

Hectic week. Minggu lepas sangat memenatkan. Tambahan, emosi tak stabil. PMS? Nope. Biasalah. Tekanan yang teramat sangat berikutan tanggungjawab yang digalas. It's not easy being me. I'm sick of everything, but whatever it is, I need to be strong. I'm doing it for my friends. Plus, got some personal problems. Too sensitive. huh. Don't even know how to deal with my own emotion. 

Tak dapat dibendung lagi dah rasa yang terpendam, akhirnya mengalir jua manik-manik jernih. Tak boleh nak seka lagi dah. Mencurah-curah ke ladang gandum. ;p Maluuu ~~ My roommate yang banyak bagi support. Thanks to her. Rasa down yang amat. Rasa nak balik rumah, nak pelok mak, lepas tu berkurung dalam bilik sorang-sorang, then tidur. Hurm, itu namanya lari dari masalah.. Bukan nak lari, cuma tak tahu nak settle bahagian mana dahulu. Help me please T___T

Everything goes wrong ~~~ wuwuwu. 
Tapi ada satu je ubat dia... iaitu SENYUM.
Yup, senyum.
Dengan senyuman, hati akan menjadi tenang. 
Perasaan menjadi lega. Beban terasa ringan.
Kalau tak percaya, cubalah.


Tak salah fake a smile untuk palsukan senyuman. At least dapat tenangkan hati seketika. Yang selebihnya, mohonlah pada-Nya. Minta diberi petunjuk, ketenangan, dan juga kelancaran dalam melaksanakan apa jua yang dirancangkan dalam kehidupan seharian. DIA adalah segalanya....sentiasa bersama kita sama ada susah ataupun senang. Ingat, kita ada DIA. The One and Only.


_______________________________
aku menunggumu
_____________________________________________________


No comments:

Post a Comment