November 25, 2012

Menang Give-A-Way ! Alhamdulillah :)

Assalamualaikum w.b.t.

Pertama sekali, alhamdulillah, sambutan untuk Contest | Saya sayang kamu, sahabatku ! adalah agak baik. Terima kasih kepada yang sudi meluangkan masa untuk menyertai contest tu. :) Terima kasih juga atas sokongan anda !

Ok, berbalik tajuk entri. Saya menang give-a-way. Ok, saya sangat excited. :) Hehe. Actually, tarikh tutupnya ialah pada 15 November 2012, dan pengumuman pemenang akan dibuat 19 November 2012. Tapi, tunggu punya tunggu, tak ada pengumuman dibuat. Esoknya pun tak ada. Lusa pun sama. So, i decided tak nak check dah. Mungkin dah ada pemenang dan pihak penganjur dan PM pemenang tu privately. And, saya teruskan hidup seperti biasa. [ macamlah hidup sebelum tu luar biasa. :p].

Then hari ni, tiba-tiba rasa nak tengok semula page tu. Scroll lagi dan lagi. Then. Ternampak status yang mengatakan :



Ok, ignored. Sebab dah tak ada peluang. Then, scroll lagi mencari gambar-gambar baru. Maklumlah page tersebut merupakan page berkaitan kraf iaitu seni Quiling. I love craft things. Berjam-jam mengadap hasil seni orang pun tak apa. Tau apa itu quilling? Mr.Google boleh bantu. Panjang cerita kalau nak terangkan.

Lepas tu, tiba-tiba ternampak ini...



Ohoho. Sangat terperanjat. Oh really? Cubit pipi sikit? dush.dush. Ok, ini real. Terima kasih My Quilling Soul atas kesudian pihak anda memilih hasil jawapan saya sebagai pemenang. :D Alhamdulillah, thank you Allah. 

Mungkin ada yang tak berminat, tapi at least, ini adalah percuma. Dan sebagai salah seorang pencinta kraf, I really need those things. :D

Ok, entri ni mencapai tahap keterujaan melampau. Maaf semua. Sekarang ni sibuk memikirkan hadiah untuk contest yang baru bermula ini. Bagi yang belum join, cepat-cepat join. In Shaa Allah, hadiahnya pasti memuaskan. :) My handmade.

Oklah, got to go.
Selamat malam semua.
Terima kasih sudi luangkan masa.

#PrayforGaza


2 comments:

  1. fuyyooo. terbaek la. kekreatifan anda makin terserlah. TAHNIAH !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, semua datang dari Dia. :) maceh @budakkecik yang suka ungu :D

      Delete