April 6, 2012

kelam kabut + serabut = ribut O_o

Assalamualaikum w.b.t.

Meskipun sibuk dengan tugasan, masih juga mencari masa untuk menjengah blog ni. Memang tiap-tiap hari jenguk, tapi tidak berkesempatan nak mencoretkan sesuatu. Masih banyak yang belum selesai. 

Jom tengok checklist :

Assignment :
Pengurusan Bilik Darjah & Tingkah Laku
Hubungan Etnik
Statistik
Resos dalam Matematik
Anatomi & Fisiologi
English for Undergraduates

Report : 
PBS : Anatomi
PBS : Pengakap

Folder :
Anatomi
Pengakap
Pengurusan Bilik Darjah & Tingkah Laku

Presentation :
Pengurusan Bilik Darjah & Tingkah Laku : Vandalisme.
English for Undergraduates : Literature.
Anatomi & Fisiologi : Research on Cardiovascular Disease.

See...banyak belum settle. Semua nak diselesaikan minggu depan. 
Ya Allah, tabahkan diriku dalam menghadapi ujian-Mu.

Stress kah??

Saya tak stress cuma saya perlukan rehat.


Waktu tidur itu sungguh berharga even hanya sempat tidur 3 jam setiap hari. 3 jam tu sudah cukup bermakna. Disebabkan itu, mulalah tak dapat kontrol diri pada keesokkan harinya. Rasa sangat teruk. Macam ada bintang duk pusing-pusing atas kepala, then mata pulak dah macam beruang panda. ;p

Dan kemudian kesannya seperti di bawah :


hohoho. Maap le. 
Plus, emosi tak stabil.
Musim mood swing :D

So, esok jom outing ! Sesiapa yang rasa stress tu jom ikut. 
Stadium Gong Badak, jam 7.30 pagi !
See you.

Till then, selamat malam semua :)

8 comments:

  1. settle it one by one.. you can handle it. believe in urself

    ReplyDelete
  2. yup, tengah berusaha. bak kata mak, mcm tendang satu persatu. akhirnya smua yg menggngu tu hilang.

    ReplyDelete
  3. hehe.. btulgak tu.. mcm tu bru tenang.. jiayou2..

    ReplyDelete
  4. selamat menghabiskan tugasan ya. InsyaAllah semuanya berjalan lancar :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah, terima kasih Syira :)

      Delete
  5. relax ^_^ jangan stress2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, yup, bertahan.
      cuba untuk tidak stress :)
      thanks dear Nanad

      Delete